donderdag 16 april 2020

In de kist ermee

De eerste lading gewassen
De sjaals, handschoenen, truien en vesten kunnen worden opgeborgen. 
Volgens de buienradar zet de lente door en kan de warme kleding weer in de kast of zoals in mijn geval in de kist. 
In het najaar vind ik het altijd erg prettig om de warme kleding tevoorschijn te halen omdat het buiten dan al vaak nat en kil is. In het voorjaar verlang ik naar luchtige kleding, het is soms al mogelijk om zonder jas naar buiten te gaan. 

Met het wassen, doorspoelen en strijken ben ik wel even zoet maar als het klaar is heb ik een goed gevoel. 

Mijn huis is niet zo groot en ruimte voor een extra kledingkast heb ik niet. 
Wel heb ik een grote rietenkist waar ik in de zomer de winterkleding in bewaar en in de winter de zomerspullen. 
De  winterspullen zijn bijna allemaal opgeborgen en het zomerspul ligt te wachten. 
Het mooie weer kan komen, ik ben er klaar voor.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten