woensdag 22 april 2020

Dit voorjaar niet


Bij het zien van de bomen die weer groen worden, de bloeiende bloembollen in de de tuinen en de lege bloembakken is voor mij elk jaar weer het moment om naar het tuincentrum te gaan. 
Ben ik daar dan komt er altijd een bepaalde hebberigheid bij mij boven. Met de nodige bloeiende planten keer ik vrolijk huiswaarts en kom er bij het neerzetten van de gekochte planten achter dat ik nog een keer terug moet. In de winkel lijkt de kar behoorlijk vol met mooie bloeiers maar thuis is het eigenlijk niet eens veel.

Dit voorjaar ga ik niet naar het tuincentrum, ik ontloop alle winkels waar ik veel mensen tegen kom, eigenlijk kom ik helemaal niet meer in een winkel. Gelukkig staat er bij ons in de wijk tegenover de AH een bloemenstal waar ik niet alleen bloemen kan kopen maar ook planten voor in de tuin, op het terras of balkon.




Ik  heb een paar planten gekocht en het tuintafeltje en de patio hebben toch een beetje een zomers aanzien gekregen. Ik denk dat ik deze week nog een keer bij de bloemenstal langs ga, hebberig blijf ik natuurlijk wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten