donderdag 30 april 2020

30 april



De hele maand april elke dag een blogpostje maken was op 31 maart mijn voornemen. Dertig dagen niet alleen maar foto’s plaatsen, ook onderwerpjes bedenken. 
Echt bezig zijn, invulling zoeken voor mijn dagen in deze vreemde tijd. De maand april is morgen voorbij en ik ga mij weer op andere dingen richten. We kunnen nog steeds nergens heen, geen familiebezoek, niet naar musea of film en ook geen etentjes met vrienden, ik zal het thuis moeten zoeken. 


Er zijn genoeg zaken waar ik mij mee kan bezighouden. Afmaken waar ik ooit eens aan ben begonnen, meer lezen, bloggen, muziek maken en vooral luisteren. Misschien nog iets nieuws, bv een cursus. Ik heb begrepen dat de schriftelijke cursussen goed lopen, vooral de cursus thuiskappen is favoriet. Ook willen heel veel mensen gebarentolk worden, er is veel mogelijk. Ik ga niet thuiskappen en ook de gebarentaal laat ik aan mij voorbij gaan. Ik moet wel zeggen dat ik zeer onder de indruk ben van de gebarentolk die altijd achter Rutte staat tijdens de persconferenties. Fascinerend om naar te kijken! 


Dat ga ik dus niet doen, maar misschien ga ik een cursus volgen bij kunsthistorica Karin Haanappel, ook een cursus Deens lijkt mij wel iets. Ik ben er nog niet uit, ik zie wel. 
De komende tijd heb ik nog genoeg  te doen en voor ik het weet zijn de maanden mei, juni en juli zo voorbij en komt het sociale leven weer een beetje op gang. 
Ik kijk er naar uit en blijf voorlopig thuis bezig.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten