zaterdag 11 april 2020

Gratis tanken

Even een luchtje scheppen en een ommetje maken mag van onze premier en de minister. We geven massaal gehoor aan wat we mogen en niet mogen. Hoor ik een “luchtje scheppen” dan denk ik niet dat we daar echt veel aan hebben. Voor mij is een luchtje scheppen vijf keer diep ademhalen voor het open raam of op het balkon en ik ben klaar met lucht scheppen, en een ommetje maken klinkt voor mij als een rondje om de flat en dan ook nog in de vertraging. Een ommetje maak ik dan ook niet en ga gewoon naar buiten voor een wandeling, fietstocht of Nordic Walking. Wij noemen het meestal even gratis vitamines tanken.

Een ommetje is voor mij een “om” maken, je maakt best de nodige meters omdat je als een geoefende slalommer over de straat zwalkt. Wij hebben een “om” gemaakt in de buurt en gewapend met mijn fototoestel heb ik een behoorlijke hap lucht geschept en gratis getankt.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten