zaterdag 27 maart 2021

Kastje

Al jaren zie je op veel plekken bij woonhuizen een boekenkastje staan en ook in veel wooncomplexen zie je in de hal kasten staan voor boeken, dvd’s en cd’s. Tegenwoordig kom ik ook regelmatig een kastje tegen voor diervoeding of etenswaren die je over hebt.

Deze week was het mooi weer en met het koesterende zonnetje was het heerlijk om weer eens te gaan fietsen. 

Ik kwam langs het voedselbos in de Sieradenbuurt in Almere Buiten en het is altijd leuk om er even door te lopen. Aan verschillende struiken begon het al een beetje groen te worden en de aardbeienplantjes begonnen al dapper hun blaadjes te tonen. Verder was alles nog zoals het was in de herfst, een beetje dor en ook nog een beetje troosteloos.

Nieuw was het kookboekenkastje dat er stond en dat vond ik in een voedselbos goed passen. Boekenkastjes genoeg, ook met kookboeken maar een eigen kastje voor kookboeken had ik nog niet gezien.

Ik vind het altijd leuk om te zien als mensen creatief zijn en met nieuwe ideeën komen, ik kan daar vrolijk van worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten