donderdag 21 april 2016

Een glashelder thema

Composities van kamerplanten en glas. 
Dat is het thema voor de maand april van de Urban Jungle Bloggers. 
Ik kon heerlijk aan de slag, een beetje zoeken naar iets van  glas in de kasten en snel weer terug zetten. Met de voorwerpen van glas die ik kon gebruiken heb ik geprobeerd om composities te maken met de planten die ik in huis heb. Het was een paar uurtjes veel schuiven, heel veel foto's maken, en daarna de meeste foto's weer verwijderen. 
Het resultaat zie je hieronder.















Urban Jungle Bloggers kun je  HIER vinden, het blog van Judith HIER en het blog van Igor HIER 

2 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Bedankt, Ik ben over het resultaat ook zeker niet ontevreden.
      Het was erg leuk om mee bezig te zijn.
      Groetjes.
      Anne

      Verwijderen