zondag 12 april 2020

Gele tulpen

Met Pasen zijn de meeste bloemen, struiken, servetten, kaarsen en de paasversieringen geel. Ik doe er niet aan mee en de kleur geel is niet echt mijn kleur. Wel kan ik gele forsythia, bremstruiken en paardenbloemen waarderen maar dat is het dan ook wel.

Bij het halen van een paar noodzakelijke boodschappen bij de supermarkt (het meeste laten we bezorgen) heb ik een paar bossen tulpen meegenomen om het thuis een beetje fleurig te houden. Ik kon niet zien welke kleur ze hadden en heb ze thuis in een grote vaas op de eettafel gezet. De volgende dag had ik een vaas met gele tulpen. Dat had ik natuurlijk kunnen weten  maar omdat ik eigenlijk nooit met die kleur bezig ben heb ik er niet aan gedacht.


Ik heb de tulpen op de zijtafel in onze kleine loggia gezet en daar staan ze prima en het ziet er best gezellig. Op de eettafel staat een vaas met katjes, meer mijn smaak.

Voor iedereen een mooie en zonnige eerste Paasdag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten