zondag 25 mei 2014

Mijn 3 in 1 blog

Al een tijd lang heb ik, met veel plezier drie blogs, Bij Anne, Bij Anne in de keuken en Bij Anne achterop.

Om alle drie de blogs regelmatig te voorzien van een nieuw en interessant onderwerp vind ik wel eens lastig. Meestal heb ik voor ene blog meer onderwerpen dan voor de andere twee. 

Omdat ik ook graag een beetje regelmaat in mijn publicaties wil hebben, heb besloten om de blogs Bij Anne in de keuken en Bij Anne achterop stilletjes te laten verhuizen naar Bij Anne.

Bij Anne is vanaf dit moment een blog met zeer uiteenlopende onderwerpen. Zoals kunst, architectuur, juwelen, edelstenen, ontwerpers, technieken, boeken, recepten door mij bedacht en uitgeprobeerd, informatie over zaken die te maken hebben met voeding en wat ik tegen kom binnen en buiten de keuken. En niet te vergeten de foto's die ik maak als ik onderweg ben en de daar bij behorende informatie. 

Beste bezoekers van mijn blogs, ik hoop van harte dat jullie met plezier en interesse mijn blog Bij Anne blijven volgen.
Ik zal met veel plezier blijven publiceren.

                  Anne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten