zondag 20 januari 2019

Restverwerking


Voorlopig ga ik even stoppen met het maken van keramiek, het is weer even tijd voor iets anders. 
Ik heb een lange tijd  in het atelier van KCR-Almere leuke dingen gemaakt met veel plezier. Niet alles is gelukt of even mooi geworden, ik was er om te leren en dat gaat met vallen en opstaan. 
In december heb ik de laatste lessen gehad en het laatste stuk klei dat nog in mijn werkbak lag verwerkt tot een bordje en een blad.


Ook de restjes glazuur die ik nog had wilde ik opmaken. Het glazuren van het bordje was voor mij erg spannend omdat de restjes die ik nog had niet zo goed bij elkaar pasten (dacht ik). 

Gewoon doen en kijken wat het wordt hoorde ik regelmatig van de docente en dat heb ik dan ook gedaan en ik ben helemaal niet ontevreden over de laatste werkjes die onder mijn handen vandaan zijn gekomen. 
Na mijn laatste les op weg naar huis kwamen er toch al weer wat ideeën naar boven en er is een hele grote kans dat ik na een paar maanden weer richting Atelier fiets.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten